Saturday, October 23, 2021

Ek moes wegstap van die Openbaring om te reageer op 'n uitdaging oor die Heilige Gees.

 


As jy 'n toespraak oor die Heilige Gees sou hou, waar sou jy begin?

Die dissipels het pas drie jaar saam met die Seun van God gewandel. Dit mag dalk na 'n onheilspellende ding lyk, maar hulle het die karakter van God in aksie gesien, en Hy was niks soos hulle hulle voorgestel het nie, Hy het 'n lewe gevul met barmhartigheid en genade geleef; en nou het Hy hulle weereens verlaat. Dit was moeilik genoeg toe Hy brutaliseer en aan die kruis gesit is, maar Hy het teruggekom en ons het op die kuslyn gesit en vis saam met Hom geëet.

Sit spoke en eet vis saam met jou?

Nee, maar regte, lewende mense doen dit, en dus was dit wat hulle beleef het moeilik om te verstaan, ten minste vir die oomblik, Hy was hier, ten minste vir eers, en al was dit vreemd was hulle steeds bly. Dit het net soos 'n paar dae gelyk en nou sê Hy vir hulle dat Hy weer gaan.

Johannes 16: 7 AMP egter ek vertel jou niks anders as die waarheid as ek sê dit is winsgewend (goeie, wenslik, voordelig) vir julle voordelig dat Ek weggaan. Want as Ek nie weggaan nie, sal die Trooster ( Bader, Helper, Advokaat, Voorbidder, Versterker, Bystand ) nie na jou [in noue gemeenskap met jou] kom nie; maar as ek weggaan, sal ek Hom na julle toe stuur [ om in noue gemeenskap met julle te wees ].

Ek het die Amplified gebruik omdat dit die alternatiewe woorde bevat wat die rolle oordra wat die Heilige Gees in ons lewens en vir ons speel. Sjoe, is dit nie interessant dat Jesus ook vir ons in voorbidding staan ​​nie .

Romeine 08:26 NASB "Op dieselfde manier help die Gees ook ons swakheid; want ons weet nie hoe om te bid soos ons moet nie, maar die Gees self tree vir ons in met versugtinge te diep vir woorde.”

Paulus se brief aan die Romeine gaan voort om die argument vir 'n duplisering van pogings te maak deur te praat oor hoe Jesus voorbidding maak, maak voorbidding vir ons, maar ek wou die eentonigheid opbreek deur 'n gedeelte uit die brief aan die Hebreërs te gebruik.

Hebreërs 7: 24-25 AOV maar Jesus, aan die ander kant, omdat Hy vir ewig bly, besit 'n priesterskap permanent. (25) Daarom is Hy ook magtig om die wat deur Hom tot God nader, vir ewig te red, aangesien Hy altyd lewe om vir hulle in te tree .

Alhoewel dit dalk nie verduidelik dat die Heilige Gees, net soos Jesus, God is nie, is dit bedoel om alle argumente te beëindig. Johannes 1:1 praat van Jesus en die Vader soos Hy die wêrelde geskep het; die probleem, as daar een is, is dat Johannes die term “die Woord” gebruik.

’n Konkordansie sal jou vertel dat die Griekse woord wat hier gebruik word logos is en iets beteken wat uitgespreek of gepraat word. Die toepassing is dat God/die logos die skepping tot stand gebring het. Maar kyk hoe vinnig word hulle in mekaar geïntegreer.

John 1: 1-4 AOV In die begin was die Woord, en die Woord was by God , en die Woord was God. (2) Hy was in die begin by God . (3) Alle dinge het deur Hom ontstaan, en buiten Hom het niks ontstaan ​​wat ontstaan ​​het nie. (4) In Hom was lewe, en die lewe was die lig van die mense.

  • In die begin was die Woord

    'n Mens kan aanvaar dat dit God was, alleen en eensaam. Maar dadelik sien ons dat dit nie die geval was nie.

  • en die Woord was by God

    So, Hy is nie alleen nie, en daar is niks omtrent die frase wat nog aandui dat die Heilige Gees hier by Jesus en die Vader is nie, en tog, jy weet Hy is.

  • die Woord was God, (en), Hy was in die begin by God.

    Daar was geen inleiding nie, hulle was altyd, maar selfs meer onbegryplik is die idee dat hulle almal een en dieselfde was , net verskillend in voorkoms - Die Vader, wil dit voorkom, kan soos kernenergie wees en die natuurlike, menslike liggaam 'n vernietigende lig; Jesus, die uitdruklike beeld van die Vader, het op water geloop en op kindertjies liefgehad; terwyl die Heilige Gees eteries, ondefinieerbaar is en Homself gedemonstreer het deur soos 'n duif en 'n tong van vuur te verskyn. Welkom by die beeld van God.

  • Alle dinge het deur Hom tot stand gekom, en buiten Hom het niks ontstaan ​​wat ontstaan ​​het nie

    Of ons dit nou moet verstaan ​​as God, of Jesus met God, dit is duidelik dat Jesus ook die Woord was en niks het sonder Hom ontstaan ​​nie .

    Die Bybelvertalers het die woord vrees gebruik om te verduidelik hoe ons Hom moet benader, maar vrees is so 'n negatiewe woord; respek dra aan die ander kant baie betekenisse, insluitend ons gee Hom die eer wat toekom bloot as gevolg van wie Hy is. Ek het gevind dat ek meer geneig is om Hom eer te gee omdat Hy Sy liefde op my uitgestort het.

Goed, aangesien jy dit alles geabsorbeer het, kom ons meng dit 'n bietjie meer.

Genesis 1: 1 AOV In die begin het God die hemel en die aarde .

So ek behoort nou maklik te kan sê, in die begin die Woord/die Vader/die Logos/Jesus. En die Heilige Gees het die hemel en aarde geskep. As jy dit nie in jou kan vind om dit te erken nie, gaan dan terug en repeteer weer Johannes 1.

Tot op hierdie stadium het ons nog nie regtig die Gees van God, die Heilige Gees, gesien nie, maar Hy was al die tyd daar.

Genesis 1: 2 NASB Die aarde was woes en leeg, en duisternis was op die oppervlak van die diep, en die Gees van God het gesweef op die oppervlak van die waters .

Gees is die Hebreeuse woord rûach . Dit beteken asem, verstand en gees.

Jy kan nie die gees van die liggaam skei nie, tensy deur fisiese dood; maar jy kan nie die gees doodmaak nie, want dit is gemaak na die beeld van die ewige God. Gelukkig is God nie aan die dood onderworpe nie, alhoewel dit is wat Satan verkeerdelik gedink het.

Van die Aartsbisdom van Singapoer.
Voordat daar ooit 'n Paulus die Apostel was om oor die Heilige Gees te leer, het ons die aktiwiteit en lewe van God, in die vorm van die Heilige Gees wat op die aarde beweeg. Die Heilige Gees van God is so ontasbaar soos 'n asem, 'n briesie of die gees van 'n mens. Ek kan net so maklik sê dat die Heilige Gees nie 'n freakish uitvinding van die Nuwe Testament is soos sommige glo nie. Die Heilige Gees van God word oral in die Ou Testament gevind.

Met dit in gedagte wil ek vir jou iets nogal kommerwekkend wys uit Genesis, waar God op die punt is om die hele mensdom met 'n vloed te vernietig.

Genesis 06:17 NASB "Kyk, ek, selfs Ek bring die vloed van water op die aarde, om te vernietig alle vlees waar 'n gees van die lewe , om van onder die hemel; alles wat op die aarde sal vergaan.

Hier die asem is RUACH, dieselfde Gees wat op die oppervlakte van die watervloed het, en ons vind dat ruach in die ganse mensdom - selfs die bose mense.

Sommige, met 'n verdraaide begrip, sal Genesis 6:17 lees en dink dat God net diegene gaan vernietig waarin sy lewe woon en dit is nie die geval nie. Hy sê alle vlees , en al is die getal wat gered is baie klein, vernietig Hy nie alle vlees nie . Die punt is dat hier in Genesis ons die Gees van God binne-in elke persoon het, en tog word hulle nie deur daardie Gees beheer nie, net soos ons nie deur die Gees beheer word nie, dit is 'n keuse.


Die Gees is dus nie 'n nuwe ding nie.

Ons het die gees van God, wat van die begin af bestaan, 'n deel van die skepping, en, Hy is 'n aspek en weerspieëling van God, net soos die Seun is. En tog is die Heilige Gees slegs 'n onweerstaanbare en dominante krag in die lewens van diegene wat Sy teenwoordigheid erken en aanvaar.

Kom ons gaan vir 'n oomblik terug na Johannes 16.

Johannes 16: 7 AMP egter ek vertel jou niks anders as die waarheid as ek sê dit is winsgewend (goeie, wenslik, voordelig) vir julle voordelig dat Ek weggaan. Want as ek nie weggaan nie, sal die (Trooster, Berader, Helper, Advokaat, Voorbidder, Versterker, Standby ) nie na jou [in noue gemeenskap met jou] kom nie; maar as ek weggaan, sal ek Hom na julle toe stuur [om in noue gemeenskap met julle te wees ].

'n Frase in hierdie vers trek aanhoudend my aandag, " die versterker sal nie na jou toe kom as . Hierdie woord kom lyk so eenvoudig, en tog is die implikasies wyd. Alhoewel die belangrikste manier om hierna te kyk is " om te kom" , beteken die Griekse woord erchomai ook om binne te gaan, te vergesel of te groei .

Ek kan dus na die aktiwiteit van die Heilige Gees kyk as Hy wat my binnegaan, my vergesel, of die een is wat my laat groei in kennis en verhouding met die Vader en ander. Niks hiervan sou gebeur het as Christus nie weggegaan het soos Hy gesê het nie.

Sedert Hy weggegaan het, het enige en al die aspekte van hierdie titels gekom.

Ek kon die Heilige Gees op hierdie manier beskou, ek kon Hom as 'n gawe sien. .

Romeine 11:29 NASB " vir die genadegawes en die roeping van God is onberoulik. 

'n Bietjie bewyse.

Hand 2:38 AOV En Petrus sê vir hulle: "Bekeer julle, en elkeen van julle gedoop word in die Naam van Jesus Christus tot vergewing van sondes, en julle sal die gawe van die Heilige Gees ontvang .

Hand 11:17 CEV  God het daardie nasies dieselfde gawe wat Hy ons gegee het toe ons ons geloof in die Here Jesus Christus. So hoe kon ek teen God gegaan het?

Die woord vir roeping is klēsis en beteken ook ' uitnodiging . So ek kon die gee van die Heilige Gees as ' n onherroeplike uitnodiging sien .

Wat doen dit aan jou idee dat die Heilige Gees van die aarde verwyder sal word met die wegraping van die kerk?

Dit is 'n retoriese vraag en jy hoef dit nie te beantwoord nie, maar ek hoop dit begin jou teologie skud, veral as dit gebaseer is op tradisie of wat een of ander dwaalleraar gesê het.


Waar kom ons aan die idee dat die Heilige Gees saam met die kerk weg sal wees?

2 Thessalonicense 2: 6 AOV (6) En jy weet wat hom teëhou nou , sodat in sy tyd sal hy geopenbaar word.

Beperk is die Griekse woord katechō en beteken om vas te hou (vas), besit, behou en gryp .

Bloot omdat ons as die kerk 'n mate van druk uitoefen wat heel waarskynlik lyk of die Christelike gemeenskap stem, ons stemme verhef en iets sê wat die res van 'n slapende wêreld af en toe motiveer om wakker te word en deel te neem aan ons protes, kan ek jou vertel dat die Christene , in die meerderheid, doen niks om die antichris en wat ook al gaan kom, te bedwing nie. Ongelukkig voldoen die meeste bloot aan die propaganda.

Die aanname deur baie is dat wanneer die kerk weg is, gaan die Heilige Gees saam met hulle . Ek het reeds uitgewys hoe die Heilige Gees hier was lank voor die kerk die toneel betree het, en hoe die gawes van God onherroeplik is. So, ek kan nie sien dat jou logika hier werk nie.

As ek dit nie gedoen het nie, laat ek dit nou doen.

Petrus het op Pinksterdag verklaar dat hierdie profesie in julle gehoor vervul is.

Watter profesie?

Joël 2: 28-29 AOV "Dit sal kom oor na dit wat ek sal my Gees uitstort op alle mense , en julle seuns en dogters sal profeteer, julle ou mense sal drome droom, julle jongelinge sal gesigte sien (29). “Selfs op die diensknegte en diensmeisies sal Ek in daardie dae my Gees uitstort.

  • Ek sal my Gees op die hele mensdom uitstort"

    Hierdie is nie 'n uitgesoekte godsdienstige paar nie, Hy gaan Sy Gees uitstort op elkeen wat dit wil hê.

  • Dit alles gebeur in samewerking met iets anders.

      Joel 2: 1-2 AOV Blaas die basuin op Sion, en blaas alarm op my heilige berg! Laat al die inwoners van die land bewe, want die dag van die HERE kom; Waarlik, dit is naby, (2) 'n dag van duisternis en somberheid, 'n dag van wolke en donkerheid . Soos die dagbreek oor die berge versprei is, so is daar 'n groot en magtige volk; Daar was nog nooit so iets nie, en sal ook nie weer daarna wees tot die jare van baie geslagte nie.

    So waaroor praat ons? Die tyd van toorn .

    Waarom het Petrus dan aangekondig dat die tyd van die uitstorting van God se Heilige Gees aangebreek het?

    Die antwoord lê daarin dat Jesus na die Vader terugkeer, wat gebeur het. As Jesus na die Vader teruggekeer het, en die Heilige Gees het gekom, en hierdie profesie is geïntegreer in 'n profesie oor die tyd van toorn – 'n tyd wat kom nadat die kerk weg is; hoe is dit dan moontlik dat die Heilige Gees weg sou wees?

  • En jou seuns en dogters sal profeteer, jou ou manne sal drome droom, jou jongmanne sal gesigte sien."

      1 Kor 12: 7 AOV (7) Maar aan elkeen word die openbaring van die Gees vir die algemene welsyn.

    Elke gelowige ontvang die gawe van die manifestasie van die Gees. As jy aandag gegee het, weet jy dat die Heilige Gees 'n gawe is, en dit word gratis gegee aan almal wat dit ontvang. Dit lyk vir my vanselfsprekend dat daar 'n konteks tot 1Kor 12:7 is en dit kan dalk iets met 1 Korintiërs 12:2-3 te doen hê.

      1 Kor 12: 2-3 AOV (2) Jy weet dat wanneer jy heidene was, is julle mislei om die stom afgode, maar jy is gelei. (3) Daarom maak ek julle bekend dat niemand wat deur die Gees van God spreek, sê: Vervloek is Jesus nie; en niemand kan sê: "Jesus is die Here," behalwe deur die Heilige Gees .

    Ek dink dit is veilig om te sê dat ons almal heidene was voordat Christus in ons lewens gekom het, en dat ons op 'n dwaalspoor gelei is. Sedert Christus egter ingekom het, word ons gelei, as ons wil luister, deur die Heilige Gees .

    Met die Heilige Gees geïntegreer in ons lewens moet niemand nooit woorde hoor soos, Jesus is vervloek wat uit ons monde kom nie; ons gesprekke behoort in die meerderheid te praat van die liefde wat ons vir Jesus het.

Hulle het feitlik in die bovertrek weggekruip, op leiding van Jesus, was hulle gewillige ontvangers van die Heilige Gees?

Hulle het op enige tydstip die geleentheid gehad om op te hou en weg te loop. As ons aan die dissipels dink, stel die meeste van ons natuurlik die twaalf minus Judas voor; maar teen hierdie tydstip het ons aanduidings dat daar ten minste 120 volgelinge in daardie kamer bymekaar was.

Hand 1: 12-15 AOV Daarop draai hulle om na Jerusalem van die berg af wat genoem word Olyfberg, wat naby Jerusalem is, 'n sabbatsreis ver weg. (13) Toe hulle in die stad ingegaan het, het hulle opgegaan na die bovertrek waar hulle gebly het; dit is Petrus en Johannes en Jakobus en Andreas, Filippus en Thomas, Bartolomeus en Matteus, Jakobus, die seun van Alfeus, en Simon die Yweraar, en Judas, die seun van Jakobus. (14) Hulle het almal eensgesind gedurig saam met die vroue en Maria, die moeder van Jesus, en met sy broers, hulleself in die gebed gewy. (15) In hierdie tyd het Petrus tussen die broeders opgestaan ​​('n vergadering van omtrent honderd-en-twintig mense was daar saam ) en gesê:

Vir daardie baie mense om gewillig in die bovertrek bymekaar te kom, moet daar 'n veronderstelde gewilligheid wees.

Het hulle almal die Heilige Gees geopenbaar?

Ons word nie die antwoord daarop vertel nie, behalwe die feit dat die Heilige Gees op elkeen van hulle gekom het. Wat ons wel weet, uit dinge soos Foxes book of Martyrs, is dat een of ander kenmerk van die Heilige Gees: (Trooster, Raadgewer, Helper, Advokaat, Intersessor, Versterker, Standby) gesien kon word in die lewens van almal wat Jesus gevolg het.

1 Kor 12: 7-11 AOV (7) Maar aan elkeen word die openbaring van die Gees vir die algemene welsyn . (8) Want aan die een word die woord van wysheid deur die Gees gegee, en aan die ander die woord van kennis volgens dieselfde Gees; (9) aan 'n ander geloof deur dieselfde Gees, en aan 'n ander gawes van genesing deur die een Gees, (10) en aan 'n ander die uitvoering van kragte , en aan 'n ander profesie , en aan 'n ander die onderskeiding van geeste , aan 'n ander allerhande soorte van tale , en vir 'n ander die uitlegging van tale(11) Maar een en dieselfde Gees werk al hierdie dinge en deel aan elkeen afsonderlik uit soos Hy wil.

Aangesien die Heilige Gees 'n gratis gawe is, en dit manifesteer deur woorde van wysheid; woorde van kennis; geloof; gawes van genesing; verrig van wonderwerke; profesie; die onderskeiding van geeste, en verskillende soorte tale, dan is hierdie hoogs uiteenlopende groep mense waarvan Joël praat, duidelik werksaam in die krag en motivering van die Heilige Gees, maar sonder die godsdienstige beperkings. 

No comments:

Post a Comment

Feel free to make a relevant comment. If approved, it will be posted.

Featured Post

Will we have to go through the tribulation?

Then I heard a loud voice from the temple, saying to the seven angels, "Go and pour out on the earth the seven bowls of the wrath of...