Friday, June 17, 2022

În ultima vreme, am fost într-o răvășită despre profesorii falși.

 

Văzând că în ultima vreme m-am dezvăluit despre profesorii falși, m-am gândit că ar trebui să mai adaug unul.

    Încă doi tipi pe care tind să-i respect, au vorbit recent despre subiectul „ există profeți în aceste ultime zile ?” Răspunsul lor s-a sprijinit foarte mult pe faptul că cuvântul lui Dumnezeu este cuvântul final despre lucrurile care vor veni; și, a fost pus la dispoziție, spre deosebire de când apostolul Pavel a umblat pe acest pământ și nu a existat NU un Cuvânt tipărit, astfel încât fiecare gospodărie să aibă șaisprezece Biblii și să NU studieze nici una dintre ele.

    S-a întâmplat să observ comentariile asociate cu această învățătură. O doamnă a pus un banner de mărimea unui „aidant”, cu litere pastelate, scriind „AMEN”. Spiritul meu s-a zdruncinat în mine și am scris un comentariu pe care să-l vadă toată lumea.

    „Deși este adevărat că Cuvântul lui Dumnezeu este definitivul tuturor profețiilor, ne-a lăsat El ușa deschisă pentru a vorbi în viața altor oameni? Absolut. (Încercați să citiți Romani 12:6; 1Corinteni 12:10; 1Corinteni 13:2; 1Timotei 4:14.) Aceste cuvinte, pe care le-au rostit acești doi bărbați în acea zi, au sugerat că trebuie să ne ținem gura când este vorba despre exprimarea exterioară. ”

Am pus întrebarea în comentarii,

    „ Ți-ai încercat vreodată stima de sine ruptă, tendințele tale introvertite și te-ai supus ridicolului fanilor religioși, care cred că nu ar trebui și nu poți vorbi așa oamenilor, dintre care majoritatea sunt credincioși?”

„Nu este atât de ușor, nu-i așa?”

    La o biserică mică la care am fost, i-am dat un cuvânt unei persoane care venise în față pentru rugăciune. Omul cu doctoratul în teologie a ajuns primul acolo și și-a rugat cuvintele bine repetate asupra acestei persoane, în timp ce eu așteptam în liniște. El a plecat, iar eu am întins mâna și am atins umărul acestei persoane înainte ca ea să poată pleca. Am făcut ceea ce mi-a spus Duhul Sfânt să fac. M-am uitat în ochii lor și am început să vorbesc despre viața lor. Reacția a spus totul, în timp ce Dumnezeu se întinsese înăuntrul lor și lacrimile au început să curgă. Când dau astfel de cuvinte, de obicei îmi vorbesc și mie și deseori plâng după aceea, mai ales pentru că sunt atât de profund afectat de ideea că Dumnezeu m-ar folosi.

    Domnule doctorat, se pare că s-a oprit să mă privească și să mă judece și s-a apropiat imediat de mine, spunându-mi: „Nu spuneți niciodată nimănui, „Spune Domnul”, pentru că nu facem nimic care să nu fie împletit cu natura noastră umană zdrobită și prin urmare, poate că nu este Domnul, ci zdrobirea ta care motivează cuvântul pe care îl rostești .” Deși ceea ce a spus el este o înțelepciune sănătoasă, văzusem deja gunoaie ca asta și am ales să nu vorbesc niciodată cu cineva în acest fel. Adeseori spun, cred că spune Duhul Sfânt.”

    Iată problema cu care trebuie să ne confruntăm cu toții . Acea voce pe care ai auzit-o și, prin urmare, crezi că este vocea lui Dumnezeu, care îți spune să mergi la acea persoană și să-i spui că DOMNUL îți spune că porți prea mult machiaj strident și că fusta ta este prea scurtă, este vocea ta. . În cazul în care nu ați observat, eram fațadă . ) Ca credincioși, avem Duhul Sfânt, care ne conduce, ne călăuzește și ne arată lucrurile care vor veni. Deci, da, poate fi bine Duhul Sfânt, dar El convinge prin Cuvântul lui Dumnezeu, nu pe tine. Oh, și tu NU ești judecătorul, Isus este, așa că lasă judecata și critica în afara conversației.”

Cum suna acea voce?

    Dacă ești sincer, ai spune, suna ca vocea mea.

Cât de legată este vocea ta de emoțiile tale furioase și de tradițiile religioase?

    Este conectat din toată inima, dar poate fi antrenat și controlat.

    Într-o zi, la biserică, o doamnă dragă, pe care o cunoșteam doar din vedere, m-a oprit și mi-a spus: „ De ce nu faci ceea ce ți-a spus Duhul Sfânt? 

    Da, știam ce a însemnat pentru mine, dar ce a însemnat pentru ea?  Deci am intrebat. Răspunsul ei a fost foarte asemănător cu cuvintele pe care Duhul Sfânt le folosea deja pentru a mă implora să dau cuvinte trupului bisericii.

    A vorbi astfel a fost un proces chinuitor pentru mine și l-am rugat pe Dumnezeu să găsească pe altcineva. Duhul Sfânt a spus: nu, te vreau și vreau vocea ta. Odată ce am început, a durat șase săptămâni. În cele din urmă, după ce a dat primul mesaj bisericii, doamna mea prietenă a venit la mine și mi-a spus, dragă, nimeni dincolo de cinci locuri nu te-a putut auzi. Am crezut că țig, așa că dacă aș face asta din nou, ar trebui să fiu mai tare.

    Îmi amintesc de tema cuvintelor pe care le dădeam bisericii și spunea cam așa: „ Deși crezi că stai frumos, nu ai idee ce urmează pentru mulți dintre voi și nu veți putea face față. . Trebuie să vă hrăniți cu cuvântul meu și să vă întăriți .”

    Asta a fost just și a durat șase săptămâni. Când El îmi vorbea, începeam să tremur, copleșită de prezența Lui. În sfârșit, mă puteai auzi pe stradă în a șasea săptămână. Da, există o curbă de învățare , dar nu am apucat să o învăț niciodată, deoarece am fost întâmpinat la ușă de pastor în săptămâna a șaptea. Mi-a spus că mai multe persoane i-au spus că l-am făcut pe Dumnezeu să sune furios . A continuat să spună, dar voi spune asta. Am ascultat fiecare cuvânt și ai fi putut lua acele cuvinte direct din Biblie . Cu toate acestea, nu vei vorbi așa fără aprobarea mea.Asta însemna să-i înmânez un bilet cu un discurs repetat pe care credeam că l-am primit de la Dumnezeu în timp ce eram sub duș în acea dimineață. Nu mi-a ieșit niciodată așa. Așa că, când Dumnezeu mi-ar spune să vorbesc oamenilor, eu le-aș răspunde cu:  ce voi spune?  Și El s-a întors cu: „ începe cu, și... ” 

Glumesti de mine, asta-i tot?

    „ Da, va trebui să înveți să ai încredere în mine .” După cum v-ați putea aștepta, am fost rănit și furios, nu doar împotriva oamenilor și a pastorului, ci și împotriva lui Dumnezeu. Câtva timp mai târziu, am părăsit acea biserică. Între timp câteva doamne dădeau cuvinte, dar parcă ar fi trebuit să stăm întinși în trifoi și margarete. Pentru un spirit războinic, asta nu însemna nimic.

    Nu am fost la o biserică, deoarece asta îi permite Duhului Sfânt libertatea de a face și de a spune ceea ce dorește, în principal pentru că toate bisericile se tem de ceea ce va face Duhul Sfânt. Și deși cântăm cântece de închinare care pledează pentru prezența Duhului Sfânt, mă trezesc spunând în interior; te vei speria dacă El o face și îi vei dezlănțui pe paznicii celui care prezintă Duhul Sfânt.

    Trebuie să fii real și să citești despre profeții Vechiului Testament. Samuel, profetul, l-a spart în bucăți pe regele Agag. Efectele acțiunilor lui Samuel au fost că bătrânii îl întrebau, vii în pace când a venit în oraș? Nu este fascinant!

    Fără îndoială, au fost fulgi în biserică. Fulgii sunt un dat atunci când ai destrămat oameni implicați, în special cei care nu au maniere și nu au învățat să-și țină gura în timp ce altcineva vorbește și nici nu își pot ține luptele interioare departe de cuvântul dat.

    Surpriză ,  suntem cu toții frânți;  tocmai acesta este motivul pentru care tu și cu mine trebuie să avem încredere în capacitatea Spiritelor Sfinte de a ne conduce și de a ne ghida și de ce suntem atât de eficienți cu unii oameni și nu cu alții.

Întotdeauna există mai multe, dar să încheiem cu asta. 

Ai grijă pe cine judeci și ce spui, 

deoarece cuvintele tale vor fi judecătorul tău .

Poate că ești în siguranță în dragostea și harul lui Dumnezeu și încrezător că nu vei fi supus mâniei care vine asupra lumii.

Dar noi toți ( credincioșii ) vom sta în fața lui Isus și vom fi judecați pentru faptele noastre sau pentru lipsa acestora.

De exemplu, imaginați-vă că idolatrizați lenjeria Calvin Klein, care este tot ce porți pentru că te fac să te simți sexy. Totuși, în acea zi, stând în fața lui Isus, acele lucruri pe care le-am făcut idoli în viața noastră vor fi arse și tu s-ar putea să ajungi să stai acolo fără lenjerie de corp. Să-mi iau deriva? Bun.

No comments:

Post a Comment

Feel free to make a relevant comment. If approved, it will be posted.

Featured Post

Will we have to go through the tribulation?

Then I heard a loud voice from the temple, saying to the seven angels, "Go and pour out on the earth the seven bowls of the wrath of...