Sunday, March 6, 2022

Після цих речей приходить спасіння. Об’явлення 19:1-2.

 Нарешті, хвиля змінюється, і ми зараз дивимося на Об’явлення 19 і Ісуса, який повертається на землю як Месія-воїн.

По-перше, я просто хочу бути чесним, намагатися зрозуміти розділ 18 і використання назви Вавилон в ньому було важко. Я боровся днями і кілька разів змушений був відійти від того, чим хотів поділитися з вами.

Багато років тому я зайняв таку позицію, що робила б себе вразливою, коли мова йшла про Боже Слово, мої стосунки з Батьком і те, як я розмовляю з Богом . Дехто бачить мене не відкритою, а слабкою і постійно зламаною. Вгадайте, я є і знаю це. Я не можу робити нічого, крім Божої благодаті та милосердя. Мені здається, що я прийшов до цього розуміння, коли одужав багато років тому.

Мій підхід до навчання дозволяє мені розуміти в Слові речі, які більшість не розуміє або не хоче. Основне правило розуміння полягає в тому, щоб відкинути традицію, тому що традиція малює Давида, Царя, як смішно маленького дитини; і це підтверджує брехню, що Йона жив у череві цієї великої риби. Якщо ви вірите в це, значить, ви дивилися Буратіно Уолта Діснея занадто багато разів.

Оскільки я образив багатьох із вас, дозвольте мені замовчати ваші аргументи, у даному випадку, щодо Йони.

Тоді до Ісуса привели одержимого демоном чоловіка , який був сліпий і не міг говорити . Він зцілив чоловіка, щоб він міг і говорити, і бачити. Матвія 12:22 NLT)

Матвія 12 є основним місцем, де богохульство чітко визначено. Фарисеї та деякі інші, ставши свідками чуда, в якому Ісус вигнав демона(ів), почали приписувати те, що Він щойно зробив, силі сатани (Вельзевула, якщо хочете).

Не дозволяйте вашим традиціям викликати у вашій голові суперечку про те, скільки демонів було вигнано, або чи були вони взагалі. Я зустрічав так званих «християн», які заперечують діяльність демонів.

Зверніть увагу на слово зцілений . Як зцілити людину, чия недуга походить від дій занепалих ангелів?

Слово, яке майже кожен переклад вважав зціленим , є грецьким словом therapeuō . Ого, це має знайоме кільце; Основне визначення therapeuō — служити або робити служіння . Це також означає вилікувати або відновити здоров'я .

Отже, очевидна річ, що відбувається в Матвія 12:22, полягає в тому, що Ісус повернув людині здоров’я, служачи їй і для неї. Багато бачать службу як певну форму роботи, як-от будівництво будинку в Мексиці; це не так, і ви бачите це в діях Ісуса. Він часто відповідав на прохання «чи ви» відповідав «так» і відповідав, що змінило життя.

Ісус відповів на їхні блюзнірські заяви, назвавши їх виводком гадюк і дерев із гнилими плодами.

« Або зроби дерево добрим і його плід добрим, або зроби дерево гнилим, а його плід гнилим ; бо дерево пізнається за плодами . Ви виводок гадюк! Як ти, злий, можеш говорити щось добре? Бо від переповненості серця говорять уста». Матвія 12:33-34 TLV)

Ці речі створювали їм незручності, і тому вони повертаються з цим,

Тоді деякі дослідники Тори та фарисеї відповіли Йому: «Учителю, ми хочемо бачити від Тебе знамення ». Матвія 12:38 TLV)

Як ви думаєте, що ви щойно побачили?

Питання риторичне, на нього не треба відповідати. Вони не розуміли, що сталося, коли він визволив чоловіка від демонів, тому що, безсумнівно, звільнення від одержимості було в кращому випадку рідкістю.

Ось тут у розмову вступає Йона.

Але Він відповів і сказав їм: «Рід лукавий і перелюбний прагне знака, але йому не буде дано жодного знака, крім ознаки пророка Йони, бо , як Йона був ТРИ ДНІ І ТРИ НОЧІ У ЧЕРВІ МОРСЬКЕ ЧУДОВИЩО , так Син Людський буде три дні і три ночі в серці землі ( Матвія 12:39-40 NASB) .

Якби будь-хто з цих скептиків вміло володів Словом Божим (Старим Завітом), то він був би одразу знайомий із захоплюючою історією Йони та цієї величезної риби.

У Середземному морі насправді є лише одне, яке наближається до того, щоб вдихнути людину. Акула, що гріється ( Cetorhinus maximus ) є другою за величиною  акулою та  рибою , що нині живуть, [4] після  китової акули та одним із трьох  видів акул, які харчуються планктоном , поряд з китовою акулою та  великоротою акулою . Дорослі особини зазвичай досягають 7,9 м ( 26 футів) у довжину . https://en.wikipedia.org/wiki/Basking_shark     

Він був би дуже здатний вдихнути людину.

Це не про Йону, а про наші традиції та про те, як вони віддаляють нас від істини.

Ісус порівняв Свою майбутню СМЕРТЬ з Йоною, який уже три дні і ночі провів у череві великої риби.

Чому три дні і ночі важливі?

Бо євреї вірили, що душа перебуває в тілі три дні. Лише після цього періоду ви офіційно померли в їхній свідомості. Ця дивна думка є однією з причин, чому Він не поспішав до Лазаря. Він хотів довести їм, що Він може воскресити когось із мертвих.

Крім усього цього, який сенс говорити цій групі скептиків, що те, що сталося з Йоною, станеться з Ним, якщо тільки Йона не помре?

Я навмисно пропустив велику кількість інформації, щоб залишатися на місці, і при цьому залишив відкритими двері для більш дурних аргументів; однак цікаво, що Бог фактично зачинив двері перед дурістю, сказавши нам це.

І дав Господь велику рибу, щоб вона проковтнула Йону , і Йона був у шлунку риби три дні і три ночі. (Йони 1:17 NASB)

Як би смішно це не здавалося, Бог призначив рибу, здатну проковтнути людину, і ось вона.

І з цим ми відкриваємо 19-й розділ Об’явлення.


Revelation 19:1 NASB Після цих речей я почув щось подібне до гучного голосу великого натовпу на небі, який говорив: «Алілуя! Спасіння, і слава, і сила належить нашому Богові;

« Після цих речей » , чи ми вже чули цю фразу?

Якби ви вгадали Об’явлення 4:1 , то були б правильні.

Тепер, що Бог щойно закінчив визначати в розділах Об’явлення з першого по третю, коли вони встановлюють контекст для четвертого розділу?

Церковний вік. Ви не повинні дивуватися, дізнавшись, що ми живемо в епоху останньої церкви, Лаодикійської церкви.

«Я знаю твої діла, що ти ні холодний, ні гарячий; Я б хотів, щоб тобі було холодно чи жарко. «Отож, оскільки ти теплий, а ні гарячий, ні холодний, Я виплюну тебе з уст. Об’явлення 3:15-16 NASB)

Нам ні жарко, ні холодно, і такі гідні не менше, як бути виплюнутими на землю з огидою.

Отже, як і на початку четвертого розділу, щось зупинилося, і це те, що Об’явлення 18 називає Вавилоном. Я двічі в останніх дописах пояснював, що Вавилон є представником Ізраїлю; і Вавилон символізує безбожність і пожадливість, які спонукають глобалістів і їх план домінувати в цьому світі.

« Алілуя! Спасіння, і слава, і сила належать нашому Богові».

Оскільки практично все в Одкровенні є свідком пророчого, що ми знаходимо в Старому Завіті, то ми повинні мати можливість знайти паралельні докази.

І повернуться викуплені Господом І прийдуть із радісним криком на Сіон, З вічною радістю на їхніх головах. Вони знайдуть радість і радість, І смуток і зітхання втечуть. Саїя 35:10 NASB )

Якби я не знав і не розумів Бога, то міг би подумати, що Бог мав огорнути мене своєю радістю і радістю, але, як і в Україні, смуток і зітхання не втекли. Саме людям довелося тікати. Коли я стою тут сьогодні, у кращому випадку важко побачити таке твердження, як « Спасіння, і слава, і сила належать нашому Богу » , які належать тут і зараз.

Такі заяви, як,

«Я нагодую ваших гнобителів їхнім власним тілом, і вони будуть п’яними власною кров’ю, як від солодкого вина; і пізнає кожне тіло, що Я, Господь, — ваш Спаситель, і ваш Викупитель , Могутній Якова». Ісая 49:26 NASB)

Наприклад, нинішній лідер Росії роками знущався над людьми та націями. Крім того, що він отримав від світової спільноти відмову, тут наприкінці лютого 2022 року ніхто не встояв проти цього божевільного диктатора. І все ж, каже Бог, з часом я нагодую ваших гнобителів їхньою плоттю.

Слова, подібні тому, що ми бачимо в Ісаї 60, здаються фарсовими.

«Не буде знову почути насильство у твоїй землі, ні спустошення, ні знищення в межах твоїх, але ти назвеш стіни свої спасінням, а брами свої хвалом»
Ісаї 60:18 NASB)

Що ж, у 19-му розділі Об’явлення ми нарешті бачимо, що це відбувається.

Об’явлення 19:2 NASB) «Тому що ЙОГО СУДИ ІСТИННІ ТА ПРАВЕДНІ; бо Він засудив велику блудницю, яка розгубила землю своєю розпустою, і ВІН ПОМСТВ НА НЕЇ ЗА КРОВ СВОЇХ СЛУГ».

« Бо Він засудив велику блудницю, яка псувала землю своєю розпустою»

Розпусниця інтегрована в систему Вавилону, і її також називають звіром. І, хоча це аналог Ізраїлю, блудниця стоїть окремо від Ізраїлю і хоче, щоб Ізраїль був знищений.

У перекладі NASB Об’явлення 19:2 блудниця пов’язана з ідеєю про те, що в Ізраїлі та людях землі відбувається довготривала корупція, тоді як більшість перекладів говорять нам, що блудниця зіпсувалася . Отже, намагаючись зрозуміти, хто така блудниця і яка її роль, ми повинні з’ясувати, чи шкода, завдана блудницею, вже відбулася, чи це процес, який триває .

Грецький термін для корумпованих — phtheirō . Пояснювальні терміни, похідні від цього слова, різноманітні.

Словник для вивчення слова говорить нам, що це марнотратство, сосна. Розбещувати, руйнувати. пер. руйнувати, карати знищенням, доводити до гіршого стану ( 1 Коринтян_3:17 ). Щоб зіпсувати, зіпсувати, осквернити, в моральному чи духовному сенсі ( 1 Коринтян_15:33 ; Ефесянам_4:22 ; Суддів_1 :10 ; Об’явлення_19:2 ). Розбещувати, що означає підривати або спотворювати думки ( 2 Коринтян_7:2 ; 2Коринтян_11:3.

Ви, напевно, помітили, що там написано, що велика блудниця вже засуджена.

Хіба це не означає, що кінцевий результат також був би нав’язаний?

Подумайте про нашу нинішню систему правосуддя.

Хіба у нас не є тисячі, які сидять у камері смертників, чекаючи вироку?

Ми маємо, але навіть вони продовжують мати права. Оскільки наша світська правова система вважається заснованою на моральних цінностях Бога, то має сенс, що вони, пов’язані з блудницями, мають потенційний шанс на милість; і ось чому.

«Господь оволодів мною на початку Свого шляху, перед Своїми ділами давніх» ( Приповістей 8:22 NASB)

На початку йдеться про Божу роботу у створенні небес і людства. Добре знаючи, що ця людина піде на руйнівний шлях, у Бога був план з метою очищення сатани та його армії від занепалих ангелів, а також метод викупу тих, кого Він обрав до того, як відбувся будь-який з цих катаклізмів.

« Власний» — це єврейське слово qānāh , яке означає « купити, придбати, володіти». Воно використовується з Богом як предметом, щоб означати, що Він викупляє Своїх людей, викупляє їх .

Хоча це правда, що прощення було куплено на хресті. Отже, кожен був звільнений слідувати за Ісусом, Сином Батька, не звертаючи уваги на покарання, пов’язане з наслідуванням сатани.

Але чи ми це робимо?

Що ж, оскільки ми маємо свободу волі , більшість вирішує слідувати багатьом іншим речам, крім Бога.

Тепер щодо вироку. Весь суд буде дано Сину .

Івана 9:39 чітко говорить нам, що Він прийшов у цей світ, щоб судити.

А Ісус сказав: « На суд Я прийшов у цей світ, щоб ті, що не бачать, бачили, а ті, що бачать, стали сліпими». Івана 9:39 NASB)

Але зараз судить не людина Ісус, а Його слово судить нас . Якщо я розумію, що це правда, і це так, то, очевидно, було б незрозуміло почути це наступне твердження.

« Бо не послав Бог Сина у світ, щоб судити світ, але щоб через Нього світ був спасений » Івана 3:17 NASB) .

Ісус мав більше сказати про Слово, яке судить.

« Якщо хтось слухає Мої слова і не дотримується їх, Я його не суджу ; бо Я не прийшов судити світ, але спасти світ ». Хто відкидає Мене і не приймає Моїх слів, той має того, хто судить його ; те слово, яке я сказав, судитимуть його в останній день . Івана 12:47-48 NASB)

Ах, це Слово в останній день буде судити тих, хто не дотримується Його Слова.

Але ми бачимо суд у Писаннях.

Один з таких моментів є в Об’явленні 19.

І побачив я небо розкрите, і ось кінь білий, і Той, Хто сидить на ньому, зветься Вірний і Правдивий, і в праведності Він судить і веде війну. Об’явлення 19:11 NASB)

Тут ми бачимо, як Він судить через ведення війни. Війна, звичайно, для Ісуса відбувається досить швидко.

Із уст Його виходить гострий меч, щоб ним Він уразив народи, і Він пануватиме над ними жезлом залізним; і Він топче чавило лютого гніву Божого, Вседержителя. Об’явлення 19:15 NASB)

Деякі припускають, що буде повне знищення кожної людини, яка в даний момент вважається нацією, але це не так. Він вбиває лише тих, хто вирішив воювати проти Нього.

Задайте собі запитання.

Чи послала Росія кожну дихаючу людину воювати проти України?

Звісно, ​​ні, але тільки через те, що вони не на передовій, чи це означає, що в їхніх серцях не горить закорінена ненависть до іноземця? Не будьте дурними, упередження вчаться і можуть залишатися з вами, доки ви  дихаєте  і будете  зламаною людиною. На щастя, все це буде виправлено миттєво.

Другий суд відбувається на престолі Христа в Бемі. Коли це відбувається, здається, що це асоціюється з тим, що церква відійшла за кілька хвилин до початку семи років гніву. Я не бачу страху, пов’язаного з цим судом, оскільки це насамперед час нагороди для Божих святих.

І, нарешті, останній суд на великому білому троні. Для багатьох це буде остаточне і повне відділення від Бога. Однак для інших, чиї імена зустрічаються в книгах життя. У Матвія 25 це чітко пояснюється, але про це свідчить Об’явлення 20.

« І побачив я мертвих, великих і малих, що стояли перед престолом, і книги розгорнулися; і була розкрита інша книга, яка є книга життя; і судили мертвих за тим, що написано в книгах, за їхніми ділами». (Об’явлення 20:12 NASB)

Припущення полягає в тому, що Книга Життя створена лише для того, щоб дати тим, хто спостерігає, можливість посміятися і посміятися над тими, кого відсилають до вогняного озера за постійну розлуку з Богом. Чесно кажучи, це НЕ смішно, але ненормально жорстоко, якщо ви вмієте думати таким чином.

Якщо ви витратили деякий час на читання про суд овець і козлів, який ви знайдете в Матвія 25 , тоді ви дізнаєтесь, що Бог витратив

час палко шукав, чи є якась причина виявляти до них милосердя. Саме завдяки цим діям Він може розділити натовп на те, що Він вважає вівцями та козами, на основі їхніх діл. Ці роботи зводяться до найпростіших дій; принести спраглий напитися води; відвідування Ісуса у в'язниці, навіть коли це не було схоже на Ісуса; і годування того, кому не пощастило. Реальність полягає в тому, що ви діяли так, як сподівався Бог, якщо б зіткнулися з кимось, чиє життя було зруйновано обставинами, які не залежали від нього.

Я ніколи не був хорошим гравцем, тому я повинен йти з певною річчю, Боже . Бог через Свого Сина довів, що Він є вірним. Через тих, хто ставився до мене, я віддав Йому своє життя і віддав себе на Його милість.

Я розумію, що цей наступний маленький аспект видасться жартівливим, я кажу вам це, тому що я це зробив, оскільки пастори та євангелисти неодноразово карали нас це робити.

Провівши більшу частину свого життя в церкві, і, неодноразово просячи Бога пробачити мені мої гріхи, я думав про деякі речі, які я чув у церкві, наприклад, Ісус помер раз назавжди. (гріхи.) Ну, я вирішив зануритися в свою Біблію, відкласти традиційні речі, які я запхав собі в горло, і дізнатися, що Біблія має сказати, для себе. Я дізнався, що Бог НЕ гнівається, що Ісус, Його Син, показав, хто є Бог, і що, віддавши себе Йому, більше немає причин просити Ісуса пробачити мене. Усі ці роки по тому одужання навчило мене реальності того, що пізніше намагався передати апостол Павло, коли сказав: визнавайте свої гріхи один перед одним. 1. Ця інша людина має бути в безпеці, інакше цей процес сповіді виведе релігійних фанатиків, і вони знищать вас. 2. Зізнаючись, ви відкриті й чесні щодо власної зламаності. Ця зламаність є загальною рисою для всіх нас, проте більшість не визнає, що вони зіпсовані. 3. Визнання наших гріхів один одному не має нічого спільного з вашими стосунками з Богом; відносини починаються з передачі Йому свого життя.

Подумайте про злодія на хресті. Здавалося б, у нього було лише кілька секунд Ісусового часу, перш ніж вони обоє померли, але за ці кілька секунд цей хлопець віддав своє життя Ісусу. Азбука, яку я включив, — це шлях до цих стосунків з Ісусом і безпека, знаючи, що ви тепер Його і маєте гарантію постійного дому з Батьком.

A - Визнай, що ти грішник.

Римлян 3:23 «Бо всі згрішили і позбавлені Божої слави».

Б – Вірити, що Ісус є Господом.

Івана 14:6 Ісус сказав: «Я є дорога, і правда, і життя. Ніхто не приходить до Отця, як тільки через Мене».

C - Покликати Його ім'я.

Римлян 10:13 «Хто покличе Ім’я Господнє, той спасеться».


No comments:

Post a Comment

Feel free to make a relevant comment. If approved, it will be posted.

Featured Post

Will we have to go through the tribulation?

Then I heard a loud voice from the temple, saying to the seven angels, "Go and pour out on the earth the seven bowls of the wrath of...