Thursday, March 10, 2022

Великий натовп на небі, кажучи. Об’явлення 19:3-5.

Одна з речей, про які ми говорили в минулому дописі, — це те, що Божі суди є правдивими і праведними. Ви повинні вирішити це у своєму розумі – незалежно від того, як виглядають суди у вашому власному житті, Божі суди завжди доречні та праведні ; це, звичайно, стосується Ізраїлю та народів.

Якби ви були, чесно кажучи, коли ви читали про суди, які приходять проти Ізраїлю та народів, багато з вас думали, що Бог вийшов з-під контролю і просто гнівається.

Звідки я це знаю?

Тому що це те, що робить сатана, і ми бачили це в саду, коли він сказав Єві, чи справді Він сказав це? Запитання/виклик Єві також могло б звинуватити Адама в брехні щодо того, що сказав Бог, і це поставило під сумнів істинність Бога. Цей сценарій з Євою має сенс лише тому, що, коли Бог дав вказівки щодо дерева пізнання, Єва НЕ була створена. Десь по дорозі Єва зроблена з ребра Адама. Її клонували. Типовий процес клонування має забезпечувати «природне» зростання. Майте на увазі, Бог не повинен діяти в звичайних часових рамках, тому що Він є Бог.

Адаму було дано владу над землею.

І сказав Бог: Створімо людину за образом Нашим, за подобою Нашою, і нехай вони панують над рибами морськими, і над птахами небесними, і над худобою, і над усією землею, і над усіма. повзає, що повзає по землі. Отже, Бог створив людину на свій образ, на образ Божий створив її; чоловік і жінка створив їх. І поблагословив їх Бог, і сказав їм Бог: Плодіться, і розмножуйтеся, і наповнюйте землю, і володійте нею, і пануйте над рибами морськими, і над птаством небесним, і над усім живим, що рухається по землі. Буття 1:26-28 KJV)

Домініон, згідно з конкордантом Стронга, є єврейським словом рад. Це примітивний корінь, що означає наступати , тобто підкорювати ; спеціально для розсипання : - (прийти, зробити, щоб) панувати , переважати , панувати , (нести, зробити) панувати , (-r, над), взяти.

Для мене два слова, які виділяються і мають сенс, — це царювати і панувати . Не потрібно багато часу, щоб зрозуміти, щороль Адама полягала в тому, щоб повідомити Єву про правила, і було лише одне – не торкатися цього конкретного дереваОтже, коли Сатана підійшов до Єви з тією паскудною грою слів, він кинув виклик як чесності Адама, так і Божій мудрості й «законодавству».

Питання ?

Пам’ятайте, я сказав, що Єви не було, але тут, у Буття 1:26, здається, що і Адам, і Єва були створені.

Як ти це поясниш?

Можливо, найкращий спосіб зрозуміти, що сталося, — це те, що духовні сутності під назвою « адам » , тобто людська істота, людство були приведені в рух. Ні чоловіка, ні жінки ще не створено.

Зверніть увагу на те, що розповідає нам Буття 1:27.

Отже, Бог створив людину на свій образ, на образ Божий створив її; чоловік і жінка створив їх. Буття 1:27 KJV)

Чи є у нас визначення того, що таке Бог?

Так ми робимо.

Бог є Дух, і ті, хто поклоняється Йому, повинні поклонятися Йому в дусі та в правді.
Івана 4:24 KJV)

Отже, все створене в Буття 1:27 виглядає як Бог, Дух.

  • Ми не маємо фізичної людини , створеної із землі, до Буття 2:7 .

  • Пояснення саду та рослин у ньому, зокрема дерева пізнання, не стало відомим нам до Буття 2:9 .

  • І ми не познайомилися з жінкою, Євою, до Буття 2:21-23 .

Якщо людина мала панування, то чому і як хтось інший отримав цей контроль?

Огой, тепер це питання на мільйон доларів, і воно повертається до Адама і Божого праведного плану повернути людство і щоб Христос знову панував над землею.

БО ЙОГО СУДЖЕННЯ ІСТИННІ ТА ПРАВЕДНІ; бо Він засудив велику блудницю, яка розгубила землю своєю розпустою, і ВІН ПОМСТВ НА НЕЇ ЗА КРОВ Своїх рабів » ( Об’явлення 19:2 NASB) .

Бог, ані я, не можемо сказати: «Він помстився їй за кров Своїх рабів», якщо ми не побачимо, що сім років гніву були Божим судом.

Ще раз, хто вона в цьому реченні?

Розділ 18 Об’явлення назвав її Вавилон, це велике місто. Але ми дізналися, що Вавилон, як і Дамаск, повинен бути знищений і марний; тому ми говоримо НЕ про фізичне царство Вавилон. Однак ми говоримо про Єрусалим і, відповідно, про Ізраїль.

І ТАКИМ ЧИНОМ МИ ПРОДОВЖУЄМО З ОБ’ЯВЛЕННЯ 19, ПОЧИНАЮЧИ З ТРЕТЬОГО ВІРША.

Об’явлення 19:3 NASB «І вдруге сказали: «Алилуя! Її дим піднімається вгору на віки віків».

Хто такі «вони», які ми бачимо в Об’явленні 19:3?

Це було щось на зразок гучного голосу великого натовпу на небі. Якби я спробував заснувати своє припущення про те, що це були святі, які раніше загинули, лише на Об’явленні 19:1, я міг би помилитися та ввести в оману, тому потребую більше інформації.

« Після цих речей я почув щось подібне до гучного голосу великого натовпу на небі , який говорив: «Алілуя! Спасіння, і слава, і сила належать нашому Богові».
Об'явлення 19:1 NASB

Раніше в Об’явленні 7 згадується, як один із старійшин запитав Івана, хто такий великий натовп. Відповідь була,

« Тоді відповів один із старших, кажучи мені: «Ці, що зодягнені в білі шати, хто вони і звідки прийшли?» Я сказав йому: «Мій пане, ти знаєш». І він сказав мені: « Це ті, що вийшли з великої скорботи, і вони випрали одежі свої і побіліли їх у крові Агнця ».  Об’явлення 7:13-14 NASB)

Ще один свідок. Об’явлення 12 говорить нам,

І почув я гучний голос, що говорив на небі: Тепер настало спасіння, і сила, і Царство Бога нашого, і сила Христа Його, бо скинений обвинувач братів наших, що звинувачував їх перед Богом нашим у день і ніч. (12:10 KJV)

Це майже слово в слово те, що ми бачимо в Об’явленні 19:1. Таким чином, безпечне проголошення полягає в тому, що це святі-мученики радіють як спасіння, і нарешті настав кінець Божого гніву. Навіть якщо я помиляюся в цьому заяві, і виявляється, що ангели вигукують хвалу Богу, це не є помилкою, яка змінює життя.

Поміркуйте, що говорять голоси.

І вдруге вони закричали: «Алілуя! Дим від неї піднімається на віки вічні!» Об’явлення 19:3 TLV)

Я не можу знайти НІ згадки про те, як вони вперше кричали так і з тією ж термінологією.

Тож я знову вас питаю, яка ментальність радіє такому руйнуванню?

Можливо, ці на небі можуть побачити, що відбувається тут, на землі, і знати, що Ізраїль зазнає двох великих нападів. Хвилинку, я подумав, що для нашого входу на небо потрібна зміна, яка для церкви асоціюється з місцем Бема. Коли я сиджу тут, незмінний , я знаю, що я зламана людина (завдяки Адаму) і що моя зламаність часто прагне насолоджуватися знищенням злих . Отже, логіка не працює.

Якщо один із цих нападів був частиною захоплення Навуходоносором народів Ізраїлю та Юди, то я повинен помилково припустити, що він розграбував обидва міста, і дим від цих дій піднявся назавжди. Але цього не сталося. Не зрозумійте мене неправильно, земля, яка приписується Божому народу, була розграбована, але це було після неодноразових нападів різних ассирійських лідерів. У жодному з цих випадків дим не піднявся від неї назавжди.

Можу зауважити, що ніщо не горить вічно, крім пекла, і це для більшості непомітне поняття. «Стислий греко-англійський словник Mounce» говорить нам, що грецьке слово aiōn представляє період часу, який має значний характер; або стан речей, що відзначає вік чи епоху . З цим знанням я ясно бачу, що він горить, поки цей період часу не закінчиться. Йдеться про кінець Божого гніву, який більшість іменує як Велика Скорбота.

Коли я сиджу тут (березень 2022 року), Ізраїль, здається, вірить, що він керує своєю долею. Згідно з Біблією, Єзекіїль 38, 39 передрікає масовий і смертельний напад на ізраїльський народ, під час якого видатний світовий лідер на ім’я Гог і його армії загинуть в долині Мегіддо. Дві третини Ізраїлю будуть знищені та вбиті, але не весь за допомогою зброї, оскільки деякі з них загинуть через вироблені фармацевтичні препарати.

Об’явлення 19:4 NASB «І двадцять чотири старці та чотири живі істоти впали й поклонилися Богові, що сидить на престолі, кажучи: «Амінь, Алілуя!»

Я пішов від церкви. Останньою краплею сталося під час семитижневого прискореного курсу Одкровення. Коли пастор на третій сесії став перед аудиторією і авторитетно сказав, двадцять чотири старійшини є представниками церкви. Він не дав жодних пояснень і пішов далі, наче він отримав освіту, а ми ні. Коли він це зробив, я покінчив із ним і вийшов. Зараз не час і не місце для того, щоб конкретизувати це, але причин було багато, і одна з них сталася лише тижнями тому, коли те, що сказав цей пастор, змусило багатьох присутніх піднятися на ноги під оплески. Я сказав вголос, ти маєш освистувати таку заяву. Внутрішньо я кричав, оскільки ваша відповідь демонструє, що ви потрапите на брехню, яка насувається. Звичайно, Covid і пов’язана з ним брехня прийшли,

З часом я зрозумів від пастора Джона Макартура, чому двадцять чотири старійшини є представниками церкви, і скажімо, що відповідь випливає з Об’явлення 4:4.

Навколо трону було двадцять чотири престоли; і на престолах я побачив двадцять чотири старці, які сиділи, одягнені в білі одежі, і в золотих коронах на головах їхніх. (Об’явлення 4:4 NASB)

Зверніть увагу на те, як вони одягнені, так як це опис церкви після вилову.

Об’явлення 19:5 NASB «І пролунав голос від престолу, говорячи: Хваліте Бога нашого, усі раби Його, що боїтеся Його, малі й великі».

П’ятий вірш може здатися незначним, тому що ми бачили гучні пишні похвали про Бога. Здається, ніби небеса готуються до великої вечірки. Нам, однак, скеровано віддати Йому хвалу, оскільки ми входить до числа рабів і тих, хто боїться Його.

Те, як мене вчили про Бога, поєднувалося зі страхом і невідповідним страхом. Вимагалося, щоб, коли ми молимося вночі, ми прямо просимо Бога пробачити нам дитячі гріхи, а їх, мабуть, за маминими мірками, було багато. Передумовою було те, що якщо ми помремо вночі, то наша нездатність покаятися відправить нас у пекло, бо ми звели Бога з розуму. Чи можете ви уявити, які образи я мав про Бога і як це могло вплинути на мене на все життя? Ставши дорослим, я повинен був прийняти рішення змінити це ставлення, і саме так і чому ми знайшли один одного.

У нинішньому світі, в якому ми живемо, де марксистські ідеали руху BLM і цілі, що стоять за критичною теорією раси, ніхто не хоче чути слова «слуга » . Я хотів би сказати, рабства немає, але рабство живе; вона процвітає в мусульманському світі, а сексуальна торгівля, яка передбачає захоплення маленьких дітей для сексуальних збочень, грає в рабство.

Апостол Павло, єврей, який міг би легко сказати, як і його юдейські брати, що я нікому не раб, кілька разів представлявся у своїх листах як раб Ісуса Христа. Слуги-раби, як правило, не мають жодних прав, але ми, як віруючі, маємо право піти від Господа, якщо ми були такими дурними. І все ж, керуючись моральними нормами Бога, які записані в наших серцях, ми маємо переважну свободу та свободу; і все це через ці стосунки з Христом.

A - Визнай, що ти грішник.

Римлян 3:23 «Бо всі згрішили і позбавлені Божої слави».

Б – Вірити, що Ісус є Господом.

Івана 14:6 Ісус сказав: «Я є дорога, і правда, і життя. Ніхто не приходить до Отця, як тільки через Мене».

C - Покликати Його ім'я.

Римлян 10:13 «Хто покличе Ім’я Господнє, той спасеться».


No comments:

Post a Comment

Feel free to make a relevant comment. If approved, it will be posted.

Featured Post

Will we have to go through the tribulation?

Then I heard a loud voice from the temple, saying to the seven angels, "Go and pour out on the earth the seven bowls of the wrath of...