Friday, November 19, 2021

Якая перавага быць яўрэем? Рымлянам 3:1-8.

  Мы дайшлі да Рымлянаў трэцяй главы, і адразу ўзнікае адчуванне, што чагосьці не хапае, як быццам мы трапляем у сярэдзіну размовы. Зыходзячы з гэтага ўвядзення, калі б вы сказалі мне, я не разумею Рымлянаў 3, я б цалкам зразумеў. Вось верш першы.

Рымлянам 3:1 NLT Тады якая перавага быць габрэем? Ці ёсць каштоўнасць у цырымоніі абразання?

Паколькі, як я адзначаў вышэй, нам не хапае кантэксту, давайце паглядзім на кантэкст.

« Насамрэч, неабрэзаныя язычнікі, якія захоўваюць Божы закон, асудзяць вас, габрэяў, якія абрэзаныя і валодаюць Божым законам, але не выконваюць яго. Бо вы не сапраўдны габрэй толькі таму, што нарадзіліся ад габрэйскіх бацькоў або таму, што прайшлі праз цырымонію абразання. Не, сапраўдны габрэй - гэта той, чыё сэрца правільнае перад Богам. І сапраўднае абразанне - гэта не проста падпарадкаванне літары закона; хутчэй, гэта змена сэрца, выкліканая Духам. А чалавек са змененым сэрцам шукае хвалы ў Бога, а не ў людзей». Рымлянам 2:27-29 NLT)

Чаму неабрэзаныя язычнікі, група людзей, якую габрэі пагарджалі, асуджалі б габрэяў?

Нават я , навернуты язычнік, прыняты ў Божую ласку і любоў праз ахвяру Езуса, габрэй, разумею, што Бог прыйшоў да габрэяў першым. Павел кажа нам, што гэта адбываецца таму, што яны не падпарадкоўваліся закону, неабходнаму, каб зняць з іх грахі, прынамсі на дадзены момант.

Для мяне праблема ў тым, што я таксама не выконваю закон; насамрэч, гэта яшчэ горш за тое, я не магу, таму што мяне ўвесь час нешта спрабуе падштурхнуць на цёмны бок, і таму нам быў патрэбны выратавальнік.

Павел робіць яшчэ адзін крок далей, кажучы пра абразанне.

Пачынаючы з Абрагама, абразанне было знакам запавету паміж Абрамам і Богам.

« Гэта запавет Мой, які вы будзеце выконваць паміж Мною і вамі і нашчадкамі тваімі пасля цябе: кожны мужчына сярод вас павінен быць абрэзаны. "І вы будзеце абрэзаны крайняй плоці вашай, і гэта будзе знакам запавету паміж Мною і вамі. "І кожны мужчына сярод вас, якому будзе восем дзён, павінен быць абрэзаны ў роды вашыя, раб, які нарадзіўся у хаце ці куплены за грошы ў якога-небудзь іншаземца, які не з тваіх нашчадкаў ». Быццё 17:10-12 NASB)

Ватовая uestion, ці былі якіянебудзь габрэі ў гэты момант, вынікаючы законы?

Адказ НЕ, і іх не было, пакуль праз некалькі сотняў гадоў, і яны былі нашчадкамі Юды; і ўсё ж яны выконвалі Божыя ўказанні Абрагаму адносна запавету, абрэзаўшы сябе, сваіх дзяцей і слугаў язычнікаў, якія жылі ў іх доме. Іх дзеянні ў іх розуме азначалі, што яны былі абяцаным Богам народам.

Тады якая перавага ў яўрэя? Ці якая карысць ад абразання ?

Выдатна ва ўсіх адносінах.

Перш за ўсё, што ім былі давераныя Божыя аракулы.

Мы ўжо бачылі, што Бог ініцыяваў гэтыя словы/аракулы, калі гаварыў з Абрагамам. Тым не менш, Рымлянаў 2:13-15 перадае, што толькі выканаўцы закона атрымліваюць праведнае становішча перад Богам; і Павел кажа нам, што многія язычнікі робяць гэта, і яны ніколі не чулі пра закон. Чаму? Таму што Бог палічыў патрэбным напісаць свой закон - усе дзесяць у нашых сэрцах. ]

Абрагам выканаў абразанне як знак.

Што тады? Калі некаторыя не паверылі, іх нявера не анулюе вернасці Бога, ці не так?

NLT кажа гэта так,

« Праўда, некаторыя з іх былі няверныя; але толькі таму, што яны былі няверныя,

гэта значыць, што Бог будзе няверны?» ]

Рымлянам 3:1-3 NASB)

Гэта рытарычнае пытанне, на якое Павел аператыўна адказвае.

Рымлянам 3:4 NLT « Вядома, не ! Нават калі ўсе астатнія хлусі, Бог праўдзівы . Як кажа пра яго Святое Пісанне: «Ты будзеш даказаны, што ты скажаш, і выйграеш справу ў судзе».

  • « Нават калі ўсе астатнія хлусні, Бог праўдзівы ».

    Часта наша мэта ў даследаванні - даказаць або абвергнуць тое, што сцвярджэнне з'яўляецца сапраўдным або праўдзівым. Праца, вядома, робіць гэта для нас.

      « Слухайце мяне, разумныя. Усе ведаюць, што Бог не грашыць! Усявышні не можа зрабіць нічога дрэннага». Праца 34:10 NLT)

    І хоць пытанні паходзяць ад Білдада, яны па-ранейшаму актуальныя і праўдзівыя.

      « Ці перакручвае Бог справядлівасць? Ці Усявышні перакручвае тое, што правільна? »( Ёў 8:3 NLT)

    Адказ - рашучае НЕ. На жаль, тыя, хто ігнаруе мараль, якая жыве, даведаюцца, што Ён справядлівы і праўдзівы.

  • « Вы будзеце мець рацыю ў тым, што вы кажаце, і вы выйграеце сваю справу ў судзе».

    Амаль кожны змагаецца з гэтай часткай Рымлянаў 3:4, і мне толькі што прыйшло ў галаву, чаму яны змагаюцца. Мы думаем, што гэта гаворыць з намі, пра нас, і гэта НЕ. Гаворка ідзе пра Бога, Яго Слова і Яго дзеянні.

    Практычна ўсё ў Новым Захадзе пайшло са старога, і гэты радок, які гаворыць Павел, вельмі нагадвае цара Давіда ў псальмах.

      « Супраць вас і толькі перад вамі я зграшыў; Я зрабіў зло ў вашых вачах. Вы будзеце мець рацыю ў тым, што вы кажаце, і ваш прысуд супраць мяне справядлівы ».

      Псальмы 51:4 NLT 

    Правёўшы некаторы час у аднаўленні, я пераканаўся, што сумленнасць - лепшы варыянт. Як толькі што сказаў цар Давід: « Я зграшыў супраць вас і аднаго; Я зрабіў зло ў вашых вачах. ” Як сцвярджае НАНБ, НІЯКІХ АБПРАВАННЕННЯЎ таму, што мы робім. Дзякуй Богу за тое, што ён выратавальнік і за тое, што Бог выкупіў нас і пазначыў пячаткай гэтага запавету, які мы маем з Ім, які з'яўляецца Святым Духам, які прыходзіць у жыццё кожнага верніка, які прымае Яго.

Шмат разоў, паколькі ў мяне былі гэтыя дыскусіі/спрэчкі з «хрысціянамі», я буду выстаўляць аргумент, каб вырашыць гэтае пытанне, перш чым яно з'явіцца.

Рымлянам 3:5 NASB Але калі наша несправядлівасць паказвае праведнасць Божую, што мы скажам? Бог, які наводзіць гнеў, не несправядлівы, ці не так? (Я кажу па-чалавечы.)

NLT кажа гэта так.

Але, - маглі б сказаць некаторыя, - наша грэшнасць служыць добрай мэты, бо дапамагае людзям убачыць, наколькі праведны Бог. Ці не несправядліва тады, калі ён нас пакарае?» (Гэта проста чалавечы пункт гледжання.) 

Можа быць, гэта тое, што мы робім, калі заяўляем, што пакрытыя Божай ласкай і таму вольныя лаяць усё, што заўгодна. У гэтым выпадку вы НЕ даказваеце нічога, акрамя таго, што вы невук, які не можа перадаць свае эмоцыі і пачуцці з дапамогай правільнай мовы і граматыкі. Я канешне не гляджу на людзей так і адразу кажу: мой, які добры Бог, і шырокая грамадскасць таксама. Аднак я магу аказаць ласку гэтым людзям.

Пасля таго, як некаторы час аздараўляўся, мяне папрасілі ўзначаліць групу мужчынскага гневу. Быць удзельнікам цалкам адрозніваецца ад таго, каб быць лідэрам, які павінен спрабаваць панаваць у кімсьці, хто знаходзіцца на мяжы выйсця з-пад кантролю. Адзін брат быў медыкам у спецназе падчас вайны ў В'етнаме. Як медык спецыяльнага прызначэння, вы павінны змагацца, а таксама латаць людзей. Нейкі час гэты хлопец проста сядзеў адзін у пакоі адпачынку, гладзячы па галаве свайго сабаку-стрэс. Я спыніўся, каб пагаварыць з ім, і атрымаў вуха лаянкі. Потым ён сказаў: бачыце, вы не можаце справіцца з вулканам у мяне. Я ў адказ сказаў: я магу справіцца з усім, што выходзіць з тваіх вуснаў, але я хацеў бы пачуць Ісуса. У рэшце рэшт ён прыйшоў.

Напэўна, Павел чуў такія выказванні: «Ці не несправядліва, калі Ён пакарае нас?»

Ты сур'ёзна? Я ўжо паказваў вам выказванне пра Бога з Ёва 34:10, і яно гучыць так.

« Усе ведаюць, што Бог не грашыць! Усявышні не можа зрабіць нічога дрэннага».

Заахвочванне граху супярэчыць прыродзе і характару Бога. Бог з'яўляецца маральным стандартам, і ў тым, што Ён робіць, няма нічога несправядлівага або несправядлівага.

Зноў жа Павел адказвае на сваё пытанне.

Рымлянам 3:6 NLT Вядома, не! Калі б Бог быў не зусім справядлівы, як бы ён меў права судзіць свет?

Чаго мы не заўважаем, дык гэта таго, што Божыя рашэнні былі выкананы, таму што існуе юрыдычны стандарт, заснаваны на Яго маральных стандартах; і кіраваў Яго дзеяннямі па выкупе чалавечай расы з-пад кантролю сатаны.

« Але, — можа запярэчыць нехта, — як Бог можа асудзіць мяне як грэшніка, калі мая несумленнасць падкрэслівае яго праўдзівасць і прыносіць яму большую славу?» А некаторыя людзі нават паклёпнічаюць нас, заяўляючы, што мы кажам: «Чым больш мы грашым, тым лепш!» Тыя, хто кажа такія рэчы, заслугоўваюць асуджэння». Рымлянам 3:7-8 NLT)

Проста сказаць, што мая несумленнасць, ці, як большасць перакладае, хлусня падкрэслівае праўдзівасць Бога і прыносіць яму большую славу, дэманструючы, наколькі мы сапраўды несумленныя. Зноў ідзіце на аздараўленне, і вы знойдзеце людзей, якія стаяць перад вамі і кажуць: «Прывітанне, я…. а ў мяне 15 гадоў цвярозасці». Кажучы гэта, яны прызнаюць, што вяртанне да дзейнасці, пра якую яны сведчаць, — гэта свабода, боўтанне, якое чакае, каб схапіць вас і зноў узяць у палон. Бог, можа, з часам атрымае славу, але Ён робіць гэта толькі тады, калі вы сведчыцьце аб сваёй залежнасці ад свабоды, якую Ён прыносіць.

Людзі, якія дастаткова дурныя, каб вярнуцца да сваёй ваніт, не больш чым дурні.

Звярніцеся да Езуса.

No comments:

Post a Comment

Feel free to make a relevant comment. If approved, it will be posted.

Featured Post

Will we have to go through the tribulation?

Then I heard a loud voice from the temple, saying to the seven angels, "Go and pour out on the earth the seven bowls of the wrath of...